Český region



Kalkulace a možnost objednávky ON-LINE

Mapa pokrytí
Profil titulů
Čtenářská obec
Info
Podmínky inzerce
Základní ceník celostrany a půlstrany
Aktuální slevy
Platební podmínky
Technické parametry
Kontakty
Napište nám



Česká verzeEnglish infoGermany

 
 

 

MĚSTO I VENKOV

Tituly mediálního zastupitelství ČESKÝ REGION mají přibližně stejně silné pozice v centrech daných regionů stejně jako na venkově. Většina titulů distribuuje více než polovinu svého nákladu mimo velké městské aglomerace. Obsah novin totiž velmi citlivě reaguje na požadavky čtenářů a na rozdíl od velkých deníků, které se teprve poslední dobou snaží najít cestu i na venkov, okresní týdeníky mají tuto cestičku prošlapanou a píší noviny "svým" čtenářům na tělo. Tím se profil čtenářské obce velmi blíží průměrné české populaci a není jen zkresleným zrcadlem života velkých měst.

INTELIGENTNÍ ČTENÁŘ

Průměrný čtenář titulů ČESKÉHO REGIONU má středoškolské vzdělání. Díky silnému zázemí na úřadech i v místní samosprávě se inteligenční úroveň čtenářské obce oproti celostátním médiím, komerční televizi nebo bulvárnímu tisku výrazně zvyšuje.

PRODUKTIVNÍ VĚK

Věk průměrného čtenáře ČESKÉHO REGIONU se díky průzkumům a ohlasovým akcím jednotlivých redakcí podařilo u mužů definovat mezi 28 - 45 rokem. U žen je toto věkové rozmezí hlavní čtenářské skupiny poněkud vyšší od 35 - 55 let. Lze tedy říci, že ČESKÝ REGION oslovuje muže i ženy v produktivním věku. Na venkově je věková škála hlavní čtenářské skupiny poněkud širší, u obou pohlaví.

STŘEDNÍ PODNIKATELSKÝ STAV

Každý podnikatel a živnostník, který chce být dobře informován o dění ve svém působišti, o možné konkurenci i o názorech svých zákazníků, věnuje přiměřenou pozornost lokálnímu tisku. To se odráží i na objemu lokální inzerce, která naprosto převládajícím dílem směřuje do místního tisku (teprve v další řadě jsou deníky s krajskou přílohou, zvláštní inzertní listy či místní rozhlasové stanice). Pokud slýcháme heslo, že "tisková reklama funguje", u místních médií to platí dvojnásob. Především díky regionálnímu tisku.

RADNICE, ÚŘADY, SPOLKY

Regionální tisk má zcela prokazatelná specifika na mediálním trhu. Zajímavá je i skutečnost, že patří mezi otázky cti a smyslu pro patriotismus mít předplatné regionálního tisku ve většině úřadů, škol, radnic a místních spolků a organizací. Lokální tisk bývá zpravidla jediným médiem, které se systematicky a s velkou pozorností věnuje dění v obcích a v regionu.



TOPlist

eMerite